Wybór usługodawcy SMS i MMS

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze firmy świadczącej usługi mobilne?

Jakie sieci są obsługiwane przez daną firmę?

Ważne żeby usługodawca miał podłączenie bezpośrednio do wszystkich polskich operatorów GSM (Era, Plus, Orange, Play). Plusem będzie gdy firma posiada także połączenia do operatorów zagranicznych.

Jaka jest wydajność i stabilność usług?

W 2011 roku wyślemy ponad 6 tryliardów SMS-ów, a w samej Polsce aż ponad 45 miliardów. W Polsce jest więcej zarejestrowanych kart SIM, niż ludzi żyjących na terenie naszego kraju. Aby firma była w stanie bez problemów wysłać duże ilości SMS-ów, musi posiadać wysokiej jakości infrastrukturę techniczną.

Jakie jest bezpieczeństwo masowej wysyłki SMS/MMS?

Do szyfrowania komunikacji poprzez Internet stosuje się certyfikaty SSL. Posiadanie własnej puli zewnętrznych adresów IP daje możliwość budowania bezpiecznych tunelów VPN typu Site2Site. Więcej o tych zabezpieczeniach na http://www.tidemobile.pl/pl/o-nas/certyfikaty-bezpieczenstwa

Opłacalność kampanii sms-owej

Aby ustalić opłacalność kampanii należy porównać proponowane ceny i wybrać najtańszych i stabilnych cenowo usługodawców mobilnych na rynku. Stabilność cen na tym rynku polega m. in. na posiadaniu umów ze wszystkimi operatorami GSM w Polsce.

Powiązane artykuły (wg słów kluczowych)

W górę