Mobilne zakupy

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Adobe:

  • 67% ankietowanych w ostatnich 6-ciu miesiącach kupiło produkt przez telefon komórkowy
  • 45% badanych przez ostatnie 12 miesięcy wydało 249$ na mobilne zakupy

Co jest najważniejsze dla mobilnych klientów?

  • dla 57% najważniejszym elementem mobilnych zakupów jest prosty proces realizacji zamówienia i płatności
  • 53% osób chce mieć szybki dostęp do opisu i ceny produktu
  • na trzecim miejscu (42%) pojawiły się takie funkcje jak: widok produktu na pełnym ekranie oraz rankingi

Dla użytkowników dotykowych smartfonów widok zdjęcia produktu na pełnym ekranem z możliwością przechodzenia między produktami przerzucając palcem zdjęcia w lewo/prawo, to najlepszy sposób na przeglądanie list produktów.

(Źródło:http://www.mobilecommercedaily.com)